Zeepkist homepage

Aftersales

Aftersales

Bij een professioneel verkoopproces hoort vakkundige aftersales. Het juiste contact geeft klanten een positief gevoel over hun aankoop en is de logische schakel naar een volgende deal. Investeert u voldoende tijd en energie in aftersales? Informeer uw klanten als zaken anders lopen, wees pro-actief, vraag om feedback, ga op een professionele manier met klachten om, zorg ervoor dat u zichtbaar blijft en verras uw relaties op onverwachte momenten. Goede aftersales is een cadeau voor uw klant!

Pak regie over uw omzetgroei

  • Structureel relatiebeheer
  • Zorgvuldige kwaliteitsbewaking
  • Hoge klanttevredenheid
  • Goede garantie en service
  • Effectief klachtenmanagement

Marketing & maatschappelijke context

Hebben uw klanten diensten bij u ingekocht waar ze de meerwaarde van herkennen, maar vraagt u zich af hoe u ze naar een innovatieve vervolgaankoop loodst? Een slimme marketeer stelt de positionering ter discussie en kiest voor een nieuwe strategie waarbij het merk, het product en de voordelen in de maatschappelijke context worden geplaatst. Daarmee wordt de drempel verlaagd om zaken te doen.

Klantvoorbeeld: mobiliteitsoplossingen van TrafficLink

De geavanceerde software van TrafficLink biedt ongekende mogelijkheden in het verkeer. Zo koppelt ‘De Digitale Wegbeheerder’ reizigers, verkeerscentrales en in-car systemen aan elkaar. Daarmee komen innovatieve oplossingen in beeld die de doorstroming, de veiligheid en de leefbaarheid aanzienlijk bevorderen. De uitdaging: hoe enthousiasmeer je doelgroepen die nog denken in verouderde systemen? Zeepkist Sales Support leverde een bijdrage aan de wervingscampagne. We plaatsten de vernieuwing in de aantrekkelijke context van mobiele devices, intelligente auto’s, de behoefte aan toekomstvaste systemen en moderne managementtools.

Lees ook Wie zijn wij?, Onze klanten, Presales, Sales, Nieuws, Social

Deel dit met anderen

contact

Ik wil graag kennismaken met Zeepkist
Sales Support

Geef klanten het woord!

Bent u zó enthousiast over uw product of dienst dat klanten vaker naar u luisteren dan dat ze zelf aan het woord zijn? De rollen omdraaien gaat u ongetwijfeld winst opleveren. Wij inspireren u graag als u het roer wilt omgooien. Bel Zeepkist Sales Support: +31(0)6 51 51 15 02.

‘Je meest ontevreden klant, is je belangrijkste leerbron.’
Bill Gates (Boegbeeld van Microsoft)

© 2017 Zeepkist Sales Support | disclaimer | colofon